تجزیه و تحلیل شغل روشی است که مهارت و دانش مورد نیاز کارگران و کارکنان را برای انجام کارهایشان شناسایی می کند. این فرآیند سیستماتیک مجموع وظایف شغلی را مطابق با الزامات قانونی و انتظارات مطالعه خطرات شغلی و ایمنی کار مستند می کند.
تجزیه و تحلیل وظیفه شغلی (JTA)، شامل بررسی و تفکیک مهارت ها و خواسته های معین یک وظیفه، نقش یا فعالیت در محل کار است. برای این منظور شرح مفصلی از الزامات فیزیکی نقش ازجمله تکرار و مدت زمان کار، عوامل محیطی و تجهیزات مورد نیاز برای تکمیل یک نقش گرفته می شود. داده های تجزیه و تحلیل شغل معین در فرم های ویژه ثبت می شوند تا مبنای تحلیل قرار گیرند. این فرم ها باید توسط یک کارشناس باتجربه تکمیل شود.
ما در دپارتمان ایمنی صنعتی EHSM اقداماتمان برای بهبود کیفیت خدمات تا آنجا ادامه می دهیم که اطمینان حاصل شود که مشتریان ما به بهترین راه حل های موجود در بازار امروز دسترسی دارند.